Оплата і доставка

Можливості оплати і доставки товару придбаного в «Ormi»

Оплата і доставка товару, який людина придбає в інтернет-магазині – це питання, що цікавить усіх. Ми намагаємось зробити весь цей процес максимально зручним для наших покупців. Надсилаємо тим перевізником, який доступний нам, і який зручний для покупця.

Оплата товару придбаного в інтернет-магазині «Ormi»

  • Післяплата. За такого способу оплати, покупець оплачує вартість товару при отриманні у відділенні перевізника. Ви можете переглянути товар, а потім сплатити його вартість. У цьому випадку вам доведеться оплачувати пересилання грошей (для НП це 20 грн + 2% від суми, що пересилається). Так, якщо товар коштував, наприклад, 1000 грн., то за пересилання грошей ви заплатите 40 грн.
  • Повна передоплата на банківську карту
  • Часткова передоплата: частина на банківську карту, залишкова сума – оплачується післяплатою.

Товар, придбаний в інтернет-магазині Ormi, доставляємо по території всієї України (Київ, Дніпро, Одеса, Кропивницький, Житомир, Вінниця, Харків, Чернігів, Чернівці, Львів, Івано-Франківськ, Миколаїв, Херсон, Суми, Ужгород, Тернопіль, Луцьк,…

Оплата та доставка товару Ormi компанією «Нова Пошта»

oplata-i-dostavka-np-kartinka
  • Відправка товару перевізником Нова Пошта здійснюється того ж дня. За умови, що замовлення надійшло до 10 години – посилка поїде ранковою поштою.
  •  Якщо до 16 години, то встигне виїхати вечірньою.
  • Доставку грошей (у разі післяплати) оплачує клієнт.
  • У разі оплати «післяплата» просимо передоплату у розмірі вартості доставки посилки в один бік. Для великої та середньої валізи це – 100 грн, для маленької валізи, або дорожньої сумки на колесах – 60 грн.

Важливо!

При отриманні товару у відділенні Нова Пошта обов’язково перевірте цілісність товару. Це необхідно зробити до підписання накладної про отримання, не виходячи зі складу, де є камери спостереження, щоб було видно процес отримання товару.

Якщо товар пошкоджено: оператор НП має сфотографувати, скласти акт, а одержувач написати претензію (для цього у відділенні НП є бланки, які нескладно заповнити). Один примірник віддається одержувачу. Якщо все зроблено правильно, перевізник відшкодує збитки.

Прохання! Якщо товар, таки приїхав пошкоджений, будьте ласкаві, оформіть претензію, або хоча б повідомте нам, що є якісь проблеми.

Клієнтська підтримка компанії «Новая Почта»:

Контакт центр НП: 0-800-500-609

  • Киевстар: 098-4-500-609
  • МТС: 050-4-500-609

Оплата и доставка товару Ormi перевізником «Делівері»

oplata-i-dostavka-deliveri-kartinka
  • Делівері, висилаємо, при повній предоплаті, поскільки”післяплата” є тільки на великих відділеннях.
  • Машина з Делівері їде раненько, тому, зазвичай заказ відїзджає тільки наступного дня.
  • Підтримка клієнтів від Делівері за телефоном +38 (098) 509-09-09 .

Пересилка товару Укр. поштою

oplata-i-dostavka-ukrpochtoj-kartinka

Зазвичай, це найдешевший спосіб пересилання. Але ним варто користуватися, лише, якщо «не терміново», бо передбачити точну дату доставки не можна.

Не варто замовляти доставку «габаритного товару» через Укр. пошту. Так пересилання валізи великого розміру коштуватиме набагато дорожче ніж Новою Поштою.

Оплата може відбуватися зручним для Вас способом.

Meest Express

Цей перевізник везе посилки, як і Нова Пошта. Але за ту ціну кур’єр доставить її на адресу. Часом – доставка відбувається довше.